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[Fallout 4] Insane Interface


InsanePlumber

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Here are a few modifications that caught my attention.

And they are not done by using TESVSnip aka FalloutSnip. :troll:

 

Full Dialogue Interface

1235-3-1448511384.png

 

Better Item Sorting ( It has a patch for the Full Dialogue Interface )

897-0-1447854191.png

 

PipWare UI Fallout4 Edition ( Great stuff interface settings in the XML )

388-0-1447503201.jpg

388-0-1448136927.jpg

My settings for version 0.6

<?xml version="1.0"?>
<!-- Edit by InsanePlumber -->
<pipWareConfig>
    <containerMenu>
        <offsetY>-50</offsetY>
        <scaleY>1.38</scaleY>
        <barOffsetY>130</barOffsetY>
        <scrollPageAmount>0.5</scrollPageAmount>
        <playerInventory>
            <Background>
                <offsetX>0</offsetX>
                <scaleX>1</scaleX>
            </Background>
        </playerInventory>
        <containerInventory>
            <Background>
                <offsetX>0</offsetX>
                <scaleX>1</scaleX>
            </Background>
        </containerInventory>
        <textTruncationLength>42</textTruncationLength>
    </containerMenu>
    <pipBoyMenu>
        <scrollPageAmount>0.5</scrollPageAmount>
        <textTruncationLength>42</textTruncationLength>
    </pipBoyMenu>
    <examineMenu>
        <scrollPageAmount>0.5</scrollPageAmount>
    </examineMenu>
    <HUDMenu>
        <Crosshair>
            <visible>1</visible>
            <Tick_Up>
                <visible>0</visible>
            </Tick_Up>
            <Tick_Down>
                <scaleY>0.25</scaleY>
            </Tick_Down>
        </Crosshair>
        <Compass>
            <visible>0</visible>
            <offsetX>0</offsetX>
            <offsetY>40</offsetY>
            <scaleX>0.75</scaleX>
            <scaleY>0.75</scaleY>
        </Compass>
        <LocationText>
            <offsetX>-55</offsetX>
            <offsetY>90</offsetY>
            <scaleX>0.75</scaleX>
            <scaleY>0.75</scaleY>
        </LocationText>
        <HP>
            <offsetX>-91</offsetX>
            <offsetY>57</offsetY>
            <scaleX>1.0</scaleX>
            <scaleY>1.5</scaleY>
        </HP>
        <Rad>
            <offsetX>-105</offsetX>
            <offsetY>65</offsetY>
            <scaleX>0.5</scaleX>
            <scaleY>0.5</scaleY>
        </Rad>
        <Ammo>
            <offsetX>61</offsetX>
            <offsetY>85</offsetY>
            <scaleX>0.5</scaleX>
            <scaleY>0.5</scaleY>
        </Ammo>
        <AP>
            <offsetX>91</offsetX>
            <offsetY>57</offsetY>
            <scaleX>1.0</scaleX>
            <scaleY>1.5</scaleY>
        </AP>
        <FlashLight>
            <visible>0</visible>
            <offsetX>61</offsetX>
            <offsetY>160</offsetY>
            <scaleX>0.5</scaleX>
            <scaleY>0.5</scaleY>
        </FlashLight>
        <ExplosiveAmmo>
            <offsetX>61</offsetX>
            <offsetY>120</offsetY>
            <scaleX>0.5</scaleX>
            <scaleY>0.5</scaleY>
        </ExplosiveAmmo>
        <PowerArmorLowBatt>
            <offsetX>0</offsetX>
            <offsetY>0</offsetY>
            <scaleX>0.5</scaleX>
            <scaleY>0.5</scaleY>
        </PowerArmorLowBatt>
        <CritMeter>
            <offsetX>0</offsetX>
            <offsetY>30</offsetY>
            <scaleX>1.0</scaleX>
            <scaleY>1.0</scaleY>
        </CritMeter>
        <PerkVaultBoy>
            <offsetX>0</offsetX>
            <offsetY>45</offsetY>
            <scaleX>0.5</scaleX>
            <scaleY>0.5</scaleY>
        </PerkVaultBoy>
        <SubtitleText>
            <offsetX>0</offsetX>
            <offsetY>0</offsetY>
            <scaleX>0.75</scaleX>
            <scaleY>0.75</scaleY>
        </SubtitleText>
        <QuickContainer>
            <offsetX>-35</offsetX>
            <offsetY>35</offsetY>
            <scaleX>0.75</scaleX>
            <scaleY>0.75</scaleY>
        </QuickContainer>
        <ExplosivesIndicator>
            <visible>0</visible>
            <offsetX>0</offsetX>
            <offsetY>0</offsetY>
            <scaleX>1.0</scaleX>
            <scaleY>1.0</scaleY>
        </ExplosivesIndicator>
        <DirectionalHitIndicator>
            <visible>0</visible>
            <offsetX>0</offsetX>
            <offsetY>0</offsetY>
            <scaleX>1.0</scaleX>
            <scaleY>1.0</scaleY>
        </DirectionalHitIndicator>
        <HitIndicator>
            <visible>0</visible>
            <offsetX>0</offsetX>
            <offsetY>0</offsetY>
            <scaleX>1.0</scaleX>
            <scaleY>1.0</scaleY>
        </HitIndicator>
        <RolloverWidget>
            <offsetX>-35</offsetX>
            <offsetY>0</offsetY>
            <scaleX>0.75</scaleX>
            <scaleY>0.75</scaleY>
        </RolloverWidget>
        <VaultBoyCondition>
            <offsetX>55</offsetX>
            <offsetY>-30</offsetY>
            <scaleX>0.5</scaleX>
            <scaleY>0.5</scaleY>
        </VaultBoyCondition>
        <StealthMeter>
            <visible>0</visible>
            <offsetX>0</offsetX>
            <offsetY>-80</offsetY>
            <scaleX>0.667</scaleX>
            <scaleY>0.667</scaleY>
        </StealthMeter>
        <EnemyHealthMeter>
            <visible>0</visible>
            <offsetX>0</offsetX>
            <offsetY>-30</offsetY>
            <scaleX>0.75</scaleX>
            <scaleY>0.75</scaleY>
        </EnemyHealthMeter>
        <XPMeter>
            <offsetX>-55</offsetX>
            <offsetY>-5</offsetY>
            <scaleX>0.75</scaleX>
            <scaleY>0.75</scaleY>
        </XPMeter>
        <QuestUpdates>
            <offsetX>-55</offsetX>
            <offsetY>-5</offsetY>
            <scaleX>0.75</scaleX>
            <scaleY>0.75</scaleY>
        </QuestUpdates>
        <ObjectiveUpdates>
            <offsetX>-55</offsetX>
            <offsetY>-10</offsetY>
            <scaleX>0.75</scaleX>
            <scaleY>0.75</scaleY>
        </ObjectiveUpdates>
        <QuestVaultBoy>
            <offsetX>-57</offsetX>
            <offsetY>40</offsetY>
            <scaleX>0.75</scaleX>
            <scaleY>0.75</scaleY>
        </QuestVaultBoy>
        <Messages>
            <offsetX>-55</offsetX>
            <offsetY>-5</offsetY>
            <scaleX>0.75</scaleX>
            <scaleY>0.75</scaleY>
        </Messages>
        <TutorialText>
            <visible>0</visible>
            <offsetX>-66</offsetX>
            <offsetY>-78</offsetY>
            <scaleX>0.75</scaleX>
            <scaleY>0.75</scaleY>
        </TutorialText>
        <PromptMessageHolder>
            <offsetX>0</offsetX>
            <offsetY>0</offsetY>
            <scaleX>0.75</scaleX>
            <scaleY>0.75</scaleY>
        </PromptMessageHolder>
    </HUDMenu>
</pipWareConfig>

 

Improved Map with Visible Roads

 

Fallout Texture Overhaul PipBoy

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